Novedades

A vere, he ficat un apartat pals links de gent relacionada en natros. Després en fotré un pals demés, suposo.

També he colocat un widget dels meus compartits del google reader, que per ara estan mig morts, però per Sandokan que m'hi poso.

Alguna sugerència? Havia pensat en un reproductor musical però sí, Jo també soc una d'ixes persones que odien entrar a un lloc i que sone ves tu a saber quina merda, així que res. A mes segur que això portaria a discussions.

Lo de la data varia segons en quin ordenador ho veig, així que ja va be com està, no em penso trencar el cap.



2 comentarios:

Luen dijo...

Jo ficaria la data sota del titular per a estalviar problemes de maquetació. Espera jo ja fique la data sota el titular...
Ah, nomes puc comentar amb el compte de google.

Weno, estic molt content de que començeu un blog.

Xavi dijo...

Mierda, en lloc de crear un post nou he escrit sobre l'antic! XDDD Vaig a vore si puc arreglar-ho