KDE 4.2 i dos discs.



Fins ara tot havien estat opinions favorables respecte al KDE 4.2. En fin. No se si dec ser l'única persona a qui pareix, li anava millor el 4.1.

Segueixo sense saber com cony connectar-me a la meua wifi (Igual es culpa meua, però crec que està tot ben configurat..i cony, el network manager, desde GNOME em connecta. Els efectes d'escritori, per un altra part em fan coses super estranyes. I el Panel molava infinitament mé avans (encara que ara te algunes coses noves interessants). De totes formes son primeres impresions. Ja vorem.

Música:


Why - Elephant Eyelash


Definitivament, Why? s'han / ha convertit en un dels meus grups preferits. Vaig començar primer per l'Alopecia (GENIAL) i ara m'he trobat en que este també es brutal. Practicament res de hip hop, per al meu gust inclús més interessant que l'alopecia en la part músical en una primera impresió.

The Pains of Being Pure at Heart


Suposo que ja he sigut prou pesat en este disc, però no importa. Avui han conseguit que em passe bona part de la vesprada escoltant My Bloody Valentine i només per això, mereixen que els torne a anomenar.

De totes formes, si fins i tot aquí tenen una crítica positiva... alguna cosa deu haver-hi.



Per cert, si clickeu a la imatge, voreu que els links porten a llocs per a baixar-los.

1 comentarios:

Chitan dijo...

últimament te queixes de tot lo que la resta de la gent no se queixa, també del spotify... XD