El meu vici actual

Va per temporades, i normalment els jocs els abandono per a sempre. Però aquest no l'he desinstalat mai, hi ha voltes que no hi jugo durant mesos pero sé que hi acabaré caient de nou. Parlo del Ragnarok Online. És un MMORPG més, si, però aquest mola més. I no sé per què. És el típic joc al estil WoW, FF, etc. però no sé què té que m'agrada més que la resta. Potser la variabilitat de Jobs i les grans diferències entre ells. No ho sé. A mi m'agraden els Sages (Sabis) però els Alchemists no estan gens malament. Potser siga per els adorables porings. O per les guerres de guilds. Per el vici de acabar les Quests i millorar el meu equip. Qui sap? Us el recomane, encara que no crec que ningú estiga realment interessat. Si voleu baixar-vos-el dieu-m'ho i posaré la descàrrega als comments.

0 comentarios: